art|works, works
Comments 12

old school works…

Bener2 dah… kalo liat gawean2 gw yang udah lama ini, gw jadi teringat masa2 awal jatuh bangung ngerintis usaha desain grafis…

Advertisements
This entry was posted in: art|works, works

by

"Tuhan.. tolong berikan rejeki berlimpah pada semua orang yang udah mampir ke blog ini.. Amiiinn.." ......(^_^!)

12 Comments

    • euh… ini lebih ke brosur dan sejenisnya… soalnya kalo perusahaan gede gitu biasanya kalo iklan udah terikat kontrak sama agency besar atau perusahaan media..

      Image Hosted by ImageShack.us

      Like

    • euh… nggak juga sih… pengen pake yang warna terang, tp berasa kurang sreg… ada juga yang udah sreg, eh giliran mau pasang emoticon nggak jalan…

      Image Hosted by ImageShack.us

      Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s